celulită? nu, n-am auzit

Aici vă întrebam dacă știați că 98 % dintre femei au celulită (ferice de cele 2%).
Da, mai devereme sau mai tîrziu, aproape toate, ne confruntăm cu problema asta.

De ce?
- stres
- mîncare grasă
- viață sedentară
- cafea, dulciuri, alcool, fumat etc.

Însă, efectul cojii de portocală poate fi combătut, prevenit.

Cum?
1. sunt niște proceduri dureroase, despre care n-o să vă spun multe, fiindcă doar cînd mă gîndesc-doare (mezoterapia, electroperoliza, liposucția)
2. alimentație fără grăsimi
3. sport
4. masaj

Ei dacă tot mă alimentez cît de cît fără grăsimi, fac sport, mi-a rămas ultima procedură, aș zice eu chiar cea mai plăcută, în deosebi cînd folosești -Elancyl Cellu Slim -o cremă frumos mirositoare care-și face efectul în 7 zile, iar în 14 vezi și simți. O aplici dimineață, atunci e cel mai eficient (explicație biologică despre activitatea organismului) și te simți bine toată ziua, și apoi toată vara pe plajă fără celulită.

Iaca eu am să o folosesc și apoi vă povestesc.

Preț?
eu zic că-i rezonabil, în plus că puteți să folosiți acest cupon pentru discount în Farmacia Familiei (îl descărcați, îl scoateți la imprimantă și îl prezentați cînd faceți cumpărătura)



O viață fără coji de portocale ;)

2 comments

  1. Foarte bine ai expus motivele pentru care se acumuleaza celulita!Important e sa ne mentinem sanatatea corporala.

    ReplyDelete
  2. Pe mine m-a ajutat sa scap de celulita o combinatie facuta intre suplimentele anticelulitice Cellinea si dieta echilibrata. Urmand aceste reguli am scapat in 2 luni de celulita de pe coapse.

    ReplyDelete