offline SUN Communications

așa cum i se cuvine unui blogger cumsecade, în urma unui offline, el trebuie ar fi bine să scrie pe blog.
Azi nu scriu că trebuie că ar fi bine, însă că vreau și că am rămas cu impresii plăcute.

Deci, Domnul John Maxemchuk, Director General SUN Communications mi s-a părut o persoană destul de deschisă. A intrat cu fraza că se simte pe jumătate moldovean, aflîndu-se de 8 ani în Moldova. Admirabil faptul că a stăruit să vorbească în română, chiar și la încercările unora de a pune întrebări în engleză. A venit aici ca reprezentant Metromedia să vîndă compania și în 4 luni a decis să rămînă și să o conducă.


Eu nefiind consumator de televiziune și telefonie fixă, ca de altfel ca și mulți din colegii mei, puțin știam de serviciile pe care le oferă, dar am aflat că Sun Communications are un pachet destul de convenabil la 69 de lei ce include televiziune digitala, internet și telefonie fixă (apropo cu tarife foarte avantajoase pentru a suna peste hotare, în Marea Britanie chiar gratis). La moment compania depune eforturi pentru PR și pentru a îmbunătăți serviciul cu clienții, după cum a spus și Dnul John, tocmai ei fiind cei care plătesc salariul angajaților. A mai zis și de careva preocupări tehnice, ceea ce presupun, doar va spori calitatea serviciilor Sun Communications.

Drept concluzie, aș putea zice că mi-a plăcut atitudinea de a acorda o deosebită atenție clienților companiei și calității, însă ar mai exista loc de îmbunătățire la capitolul fidelizare, promovarea imaginii și serviciilor. Aș zice și de niște campanii de CSR vizibile. Mie mi s-au părut destul de deschiși la părerile noastre. Vedem :)

0 comments:

Post a Comment