Offline Sun Communications

Eu nu ştiu ce televiziune am acum acasă, fiindcă TV nu privesc de mai bine de 5 ani.
Dar ştiu că am trecut de vreo câteva ori de la Sun Communications la altă televiziune, şi apoi înapoi şi tot aşa, nu mai ştiu la ce ne-am oprit.

Internet n-am folosit niciodată de la Sun Communications, însă acum parcă mă tentează (că tot sunt dificultăţi la compania la care mă deservesc acum). Plus, la asta Sun a lansat un produs rapid (de data asta fără punctişoare).


John pune mare accent pe deservirea clienţilor, pe respectul pe care îl demonstrează operatorii şi pe menţinerea clienţilor mai mult decît pe atragerea celor noi. Investeşte în calitate. (deşi nu întotdeauna dorinţele lui coincid cu realitatea)

(despre ce m-a interesat pe mine) fac traininguri pentru personalul tehnic, pentru cei de la deservire şi pentru angajaţi. Apelează şi la companii externe :)

Mi-a plăcut că sunt social responsabili oferind susţinere Federaţiei Naţionale de Tenis, brandurilor Din Inimă.

Acum că au o persoană tare faină pe Comunicare, lucrurile au să fie frumoase.

0 comments:

Post a Comment