Cuptorul Blogosferic

Aici Eugen a scris despre Cuptorul Blogosferic.
Recunosc că nu știam nimic despre, pînă Eugen nu m-a întrebat pe twitter dacă aș vrea să particip (eu săptămîna asta am fost cu capul în nori).
Am citit, și cuvintele care mi-au sărit în ochi au fost ”Scopul festivalului este găsirea unei probleme sociale, cel mai probabil, pe care bloggerii o pot rezolva împreună.”
Ei, eu fiind cu voulntariatul în sînge, și plus că îmi plac întrunirele cu bloggeri (un exemplu recent: Health and Beauty BLOGspot) am zis: de ce nu.





Apoi cîțiva bloggeri m-au întrebat dacă merg și Eugen a spus că trebuie să scriu.
Ap iaca am scris, ca să fac promovare.


p.s. de obicei scriu post eveniment


Deci, cu detalii după 15, dacă o să-i placă lui Eugen :))
(am înțeles că condițiile de cazare sunt: cort, fără duș și pete 35 de grade)


later edit: și desigur nu se poate să nu menționăm sponsorii Moldcell, Efes Vitanta Moldova Brewery și Detașamentul cu  Destinație Specială ”Pantera”

0 comments:

Post a Comment