Dor

Cel mai bine intelegi ce este greul, cand ti-e greu.
Asa am ajuns sa fiu omul care traieste emotiile alaturi de alti oameni. Pentru ca stiu cum e sa te simti singur si gol, cum sa-ti para ca lumea se naruie.

Vroiam sa scriu despre dor. Acela care te macina si-ti face gaura in suflet. Desi sufletul e in capul nostru, dar doare acolo unde e inima.

Ce de fapt e dorul?
E lipsa. Cand ceva iti lipseste, atunci zici ca-ti este dor.

Dar cand ceva iti lipseste? Cand nu esti intreg.
Noi oamenii tindem sa credem ca suntem compusi din alti oameni, sau si mai rau, din lucruri, piese, evenimente, timpuri.


De fapt, noi trebuie sa acceptam emotiile si gandurile noastre, la diferite etape ale vietii, sa constientizam ca noi suntem integri individual, fara a fi jumatati.
Suntem mereu in cautare de ceva mai mult, si uitam sa valorificam ce suntem, cat de superbi suntem cu tot ce avem.

De cate ori am stat sa ne uitam in noi sa vedem ce mai credem, cum simtim, ce respiram? De cate ori am trimis gandurile in alta parte decat alti oameni?

Dorul e ceea ce nu este in noi, insa daca am fi intregi, n-am simti acest dor.

0 comments:

Post a Comment