Gustar Music Festival 2014. a 5-a ediție?

Eu ieri am fost prima dată la Gustar


Și știți ce mi se pare straniu? Că nimeni până acum n-a menționat despre organizarea proastă, pentru că stând strâmb și gândind drept, a 5-a ediție ar trebui să fie cea mai bună.

De 4 ani tot vreau eu să ajung la acest festival, iar acum la 5-a ediție cu invitați grandioși: Milk and Sugar, Goran Bregovic, Alex Calancea, zic că trebuie să ajung. Am ajuns.

Prima mea dezamăgire a fost programul: să-l pui pe Goran Bregovic luni când a 2-a zi toată lumea e la muncă, când nu toată lumea poate reveni de la muncă e mare păcat. Deci toate așteptările sunt lăsate pe umerii la Milk and Sugar.
Singura ce e bun în festival e locația. Orheiul Vechi este foarte frumos.


Și a 2-a că întâlnești multă lume cunoscută.

La intrare: un rând de vreo 150 de oameni care cumpărau bilete. Deci vreo 1,5 ore trebuia de stat doar în rând.
În interior, artizanat, mâncare o scenă la care puteai ajunge doar dintr-o parte pentru că pe mijloc era un țarc. Pe scenă cineva scheuna, nici nu știu cine, dar era un disconfort total pentru auzul nostru, Acest scheunat era întrerupt de porțiuni mari de liniște. Dacă tot este un Festival de Muzică de ce nu se cânta muzică?

Cel mai mult m-a amuzat alt rând de 150 de oameni la cele 10 vecee: 5 în partea stângă și 5 în partea dreaptă. Pentru atâta lume doar 10 vecee? Oamenii mergeau în porțiunea cu porumb, care la un moment dat a devenit protejată de stăpâni (mare chin).
Coșuri de gunoi? n-am văzut: doar la intrare, si acelea pline vârf.
Atât Alex Calancea, cât și Milk and Sugar au dezamăgit cu prestația. Oamenii nu dansau (la noi moldovenii nu se pot distra, dar despre asta altă dată).


Mă gândeam la cei care au venit cu cortul: fără duș, fără veceu, fără urne, la un Festival ce se consideră a fi bine organizat.

Mi s-a părut straniu că nimeni până acum nu a vorbit despre asta sau deja am devenit dezmierdați de festivaluri bine organizate?

Cerințele cresc la consumatori, iar organizatorii ar trebui să țină cont de asta. Pentru 70 de lei intrare se putea de alocat măcar un sac pentru gunoi la 5.



0 comments:

Post a Comment