Agenda de vacanta. Montenegro 2. Budva


Ce-mi place mie aici, e ca soarele rasare devreme si apune tarziu. Adica la ora 20 poti inca sa faci plaja fara niciun stres. E cald si bine.

Budva e la un tunel distanta de Becici. Desi circula si autobuze, destul de des, destul de ieftin (0.5 euro) insa in ele e exact ca si in microbuzele noastre, stai cu fundul pe geam, asa ca o plimbare de 20 minute e tocmai binevenita.



Budva mi-a adus aminte de Kos, parcare de iahturi, Citadela cu strazi inguste si magazine, restaurante pe plaja.


 In Budva sunt cluburi cu multa distractie in ele.

Apropo, aici fetele umbla in tocuri mai ceva decat moldovencele. Ma mir cum de n-am vazut inca niciuna sa cada, insa unele merg caraghios. De asemenea fetitele aici se tin de manuta, asta este dragut.

In Budva totusi viata de noapte dureaza mai mult decat ora 1, pentru ca sunt cluburi.

Mancarea in Montenegro e tare gustoasa, in deosebi tot ce tine de peste, doar ca ei folosesc mult ulei la pregatire, eu nu sunt obisnuita cu asta, si uneori trebuie sa fac skip la cate o masa. Vinul, cel alb Krstac e foarte gustos si usor. Si apropo, se zice ca prosciutto provine din Montenegro.

Eu inca nu ma pot satura de peisaje, iar cele nocturne sa le tot privesti.



Deseara am sa incerc sa merg in Sf. Stefan, o regiune mai luxoasa sa vad si acolo cum stau lucrurile :D

Daca inca nu ati ales destinatia pentru vacanta, incercati Montenegro, nu o sa va para rau.

P.S. pentru fete: localnicii reactioneaza foarte agresiv la refuzuri, asa ca e nevoie de atentie sporita.


mai multe:
Agenda de vacanta. Montenegro
Agenda de vacanta. Montenegro 3. Sveti Stefan
Agenda de vacanță. Bosnia și Herțegovina
Agenda de vacanță. Albania

0 comments:

Post a Comment