Agenda de vacanță. Bosnia și Herțegovina

Aici oamenii nu prea au magazine unde sa faca shopping. Ei se imbraca din Italia, la distanta de 8 ore cu masina.

In Tribenie nu este transport public. Toti au masina personala sau doua, de asta si benzina e mai scumpa aici. Oamenii merg si pe jos, dintr-un capat in altul dureaza doar 40 minute. Autobuz este doar care face legatura cu alte orase sau duc muncitorii la fabricile din jurul orasului.


Singurul oras care imbina 2 clime, al 4-lea oras dupa marime. Construit dupa principiul sectorului privat.

Am vizitat dealul Bisericii cu 3 obiecte religioase. Apoi in oras am vizitat muzeul Hertegovinei, am degustat dulciurile nationale. Apoi am mers si la manastirea Tvardoş unde am fost duşi şi in beciul acesteia. Herţegovina nu produce vin, respectiv este de consum curent. Ei exporta totul in afara de cognac. 


În țară sunt prezente cele 3 confesiuni: ortodoxa, catolica si musulmana.

35 mii numarul populatiei. Oamenii se ocupa cu prelucrarea pietrii, tutunarit, cresterea albinilor. Nivelul traiului este mediu. Securitatea inalta, infractiunea redusa, de aceea practic politie nici nu-i in oras. Toti traiesc linistit si se cunosc unul cu altul.

0 comments:

Post a Comment