Poliţia de Frontieră sau cum ne-am pregătit noi de război

Azi e ziua profesională a Poliţiei de Frontieră, pentru care îi felicit, fiindcă merită.
-------------
Eu merg la offline-uri pentru oameni şi experienţe (asta probabil nu trebuia să scriu, însă ăsta e adevărul).
Îmi place să cunosc oamenii în afară de cum apar ei pe ecran, cum se manifestă faţă de subordonaţi, însă în condiţii de maximă lejeritate.

Am avut ocazia să-l cunosc pe Dorin Purice, Şeful Poliţiei de Frontieră şi câţiva oameni din echipa sa. Echipă care..., apropo, tare bună echipă.



Acesta a fost cred că unul dintre cele mai bune offline-uri, pentru că a fost acţiune. N-a fost timp de plictiseala, nu s-au făcut discuţii boring, dar s-a experimentat.

Am avut parte de simulări de prindere a infractorilor sau a celor care vor să treacă ilicit frontiera.

Am patrulat pe Prut.

Am văzut cum superbii câini pot găsi cocaina.

Am împuşcat din 5 arme, m-am simţit ca la război.

Şi am avut parte de bancuri, discuţii sincere cu Dorin Purice, Danilea Mînzatu şi echipa, pentru care le mulţumesc tare mult.

Că viaţa de blogger nu-i atât de uşoară, de la offline am mers şi am băut câte o bere Kozel (dacă tot au făcut 140 de ani de bere cehă)

Eu aştept tare mult să petrec o zi întreagă la ei acolo, la frontieră.

(poze de la Corneliu Gandrabur)

0 comments:

Post a Comment