tu tot porți ochelari?


Am să mă folosec de ocazia enunțată aici de Dimex,
și am să prind 2 iepuri dintr-o dată: am să particip la concursul organizat de Firmoo (stați liniștiți, nu e nevoie de like-uri de la voi) și am să vă povestesc despre ochelari.

Eu am miopie, deci respectiv, port ochelari.
Tare-mi place acest accesoriu, cînd intru în optica sunt înnebunită și probez tot ce-mi pare interesant și frumos.
Din experiența mea, ochelarii oferă o alură mult mai serioasă și mai matură, plus că maschează cearcănele și ochii obosiți. Mai mult de atît, ei îmi oferă și posibilitatea de a vedea bine lucrurile din depărtare.
Pot spune că sunt o slăbiciune de-a mea.

Pentru cei care au o vedere de vultur, sunt ochelarii de soare: foarte potriviți pentru zilele foarte luminoase- protejează vederea și nu faci riduri; și contraindicați noaptea și pentru discoteci (deloc glamuros).

Bun, acum că știți că sunt o persoană care depinde de acest accesoriu (într-o oarecare măsură) și că sunt consumatoare de ochelari de vedere și soare îmi este interesant să văd calitatea și ce poate oferi Firmoo (deși Dimex a lăudat compania, nu cred pînă nu văd)


dacă mă fac cîștigătoare, scriu impresii

foto

0 comments:

Post a Comment