2010 -> 2011 ->

așa ca să fac un review la ceea ce a fost în 2010 (că așa doar se face la sfîrșit de an)
pentru mine a fost anul mulțumesc (pentru cineva anul da, pentru cineva al alianței, încă nu știu cum), pentru mine mulțumesc.
cred că în acest an am mulțumit și am primit mulțumiri mai mult ca niciodată.

anunț din start că va fi un post lung (doar a trecut un an) și dacă aveți răbdare....mulțumesc

2010 a început total diferit, diferit de precedenții, ca o pagină nouă.
ca orice început de an, cu oarecare nereușite, cu ceva ce nu era conform așteptărilor, dar cum îmi place să zic everything happens for a reason și acum înțeleg că datorită acelor lucruri, sunt aici unde sunt și tare happy că s-a întîmplat totul cum s-a întîmplat.
încă, acest an a fost unul mai internațional, un proiect cu persoane din alte țări, o vacanță superbă în altă țară și prietenii pe care i-am făcut aici și acolo tot de altă etnie

anul acesta mi-a dăruit o creștere, atît personală, cît și profesională
am definit clar calea pe care vreau să merg
am înțeles că pot contribui la dezvoltarea altora
și că mai am încă de învățat.


tot în 2010 am început să-mi fac casă pe Lună
e mai răcoare acolo......

Dar cel mai mult m-au marcat în acest an OAMENII
fără ei cred că nu era la fel, fără ei nu avea să fie 2010
un mare mulțumesc la toți și la fiecare.

și cel mai important: am învățat să învăț
învăț din succes, din eșec, de la om, pentru om, din experiențe și, simplu, din viață și pentru viață.

acum că vine 2011, încep o nouă agendă o altă pagină curată din viață pe care va rămîne imprimată continuarea istoriei
anul 2011 știu că va fi mai bun (evoluăm totuși), și știu ca vor fi oameni și alți oameni, și știu că voi învăța și mai mult.

și așa ca la final, adresare lui Moș Crăciun:
Dragă Moș Crăciun,
dacă citești asta acum (știu la sigur că citești), atunci află că eu îmi doresc ca la toți să se împlinească cel puțin cîte o dorință și încă vreau să ne aduci la toți înțelepciune, fiindcă așa va fi mai bine (trust me).
în rest, fericire, sănătate, dragoste și noroc le avem din altă parte.
Mulțumesc Moș Crăciun

Sărbători fericite și o glumă care am auzit-o pe web: să ne bucurăm din plin de acest an, fiindcă e ultimul înainte de sfărșitul lumii!

desigur marea ca imagine

0 comments:

Post a Comment